Gå til innhold

Nye hodetelefoner prisklasse 1000-1500kr

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger noen nye hodetelefoner, på tide å bytte ut kossene.

Det jeg skal bruke de til er for det meste film og musikk(trance), men blir også endel gaming( trenger ikke mic). Ønsker hodetelefoner som har bra med bass.

Som topic sier så er budsjettet max 1500kr.

Håper det er noen som har peiling for jeg er helt grønn på dette :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva slags lydkort har du? Om du sitter på et integrert lydkort, eller gammalt soundblaster ville jeg investert i et nytt lydkort og :).

jeg sitter på en laptop (acer aspire 5920g) så jeg har nok ikke noe voldsomt bra lydkort, men skal kjøpe meg en ny stasjonær pc om noen måneder og da kommer det skikkelig lydkort også.

vill foresten ikke ha trådløse hodetelefoner.

Lenke til kommentar
Jeg personlig er veldig glad i sennheiser HD-serien. Kanskje ikke nok bass iforhold til hva du vil ha, men med en rå klang og veldig behagelige å ha på er de også! :). HD595 er toppmodellen i denne serien, og er innenfor ditt budsjett og.

skal se litt på de imorgen, har også tenkt litt på sony sine. likte disse https://prisguiden.no/product.php?productId=81659 noen erfaringer?

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar
Jeg personlig er veldig glad i sennheiser HD-serien. Kanskje ikke nok bass iforhold til hva du vil ha, men med en rå klang og veldig behagelige å ha på er de også! :). HD595 er toppmodellen i denne serien, og er innenfor ditt budsjett og.

Nei, den "offesielle" toppmodellen er egentlig HD 650. Men den er så tungdreven at du da må ha ekstern forsterker. Når vi derimot snakker ytelse/pris så er vel HD 595 best.

Endret av dir3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...