eriknu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vi er 4 personer som er intressert i å få med oss 4 nye spillere på halo combat!dere må ikke drive med juksing eller noe sånn! servern våres heter AAMLI ta en tur inn da vel! send meg gjerne avar her også! Hilsen eriknu@kragerø Endret 13. januar 2008 av eriknu Lenke til kommentar
Brightcast Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Vi er 4 personer som er intressert i å få med oss 4 nye spillere på halo combat!dere må ikke drive med juksing eller noe sånn! servern våres heter AAMLI ta en tur inn da vel! send meg gjerne avar her også! Hilsen eriknu@kragerø Hei! Jeg ville vært veldig lysten på å prøve Halo 1 Combat Evolved. Har leitet etter det i samtlige butikker jeg har komt over i et år eller mer nå. Klarer ikke finne det. Har du/dere noen tips til hvor jeg kan finne det? Jeg prøvde det en gang med en venn, men da lastet jeg det ned. Vil helst slippe å gjøre det igjen. Om det skulle ordne seg, kan jeg godt være med å spille! Sorry for necropost. La ikke merke til at det var lagt ut i 2008. Endret 7. januar 2012 av Brightcast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå