Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Burde jeg teste meg?

Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Heisann. Velger først og fremt å skrive som anonym her, da jeg kjenner flere som er innom her.

Har bodd i London noen år nå og har siden 2005 vært medlem av en svingersklubb for menn. Miljøet er supert og alle går bra overens, men i det siste har jeg merket at det svir noe når jeg later vannet. Vet ikkke helt men fargen ser normal ut, hvertfall slik den er nå. De fleste i klubben har papirer på at de er rene for kjønnsykdommer, og jeg har derav ikke hatt noen motsettninger mot barebacking, både når det kommer til å gi og få.

Er litt nervøs for at jeg kan ha blitt smittet med noe, men har ikke tatt motet til for å ringe legen enda. Reiser tilbake til London om noen uker, så ville vært kjekt med et svar fortest mulig :)

Hilsen Redd Mann 24.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville ringt uansett om svien slutter eller ikke. Har man regelmessig sex med ukjente personer eller flere personer over en kort tidsperiode så øker muligheten for å bli smittet av noe betraktelig. At du er redd for svaret forstår eg veldig godt.

Og du må ikke stole blindt på disse papirene de har. Så vidt meg bekjent er det en periode på 3-6 måneder etter at en prøve tas til resultatene foreligger for enkelte sykdommer. I den perioden er det fullt mulig å bli smittet, og også etter at papirene er mottatt. Samtidig så sier du jo selv av klubben tillater medlemmer uten papirer(eg forstår det slik at du ikke har) og da er jo muligheten for at en av de med papirer blir smittet av noen andre, og så får du det igjen.

Mye tåpelig tekst for lite, kort og konsist, test deg uansett. Og gjør det til en vane først som sist å teste deg regelmessig dersom du absolutt skal ha usikker sex.

Uansett så hørtes jo klubben veldig spennende ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...