Gå til innhold

Hva er rett på grøt? Sukker -> Kanel eller Kanel -> Sukker?


Atatar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grøt er ubrukelig uansett hvilken rekkefølge man måtte velge å slenge på kanel, smør og krydder. Denne matretten burde vært utradert av det norske kostholdet for 60 år siden. Krigen er over.

 

det der trekker du tilbake :cry: :cry:

 

Aldri.

 

Grøt (bare ordet "grøt" vitner om hvor unødvendig det er) er fullstendig unyttig i dagens samfunn.

 

La meg legge til som en kuriositet: Det finnes et aldeles skakk-kjørt og hillbilly-aktig tettsted(?) i nærheten av Røros som heter Grøt. Jeg tar det som en selvfølge at den unormalt høye konsentrasjon av merkverdige mennesker med mer eller mindre synlige skavanker bosatt der, har sammenheng med inntak av grøt.

Lenke til kommentar
Grøt er ubrukelig uansett hvilken rekkefølge man måtte velge å slenge på kanel, smør og krydder. Denne matretten burde vært utradert av det norske kostholdet for 60 år siden. Krigen er over.

 

det der trekker du tilbake :cry: :cry:

Det er ikke akkurat Blasfemi da. Men jeg er helt uenig,Tumbleweed.

 

 

Smør så Sukker

Bruker som regel ikke kanel på ,syns ikke det er så godt.

Mmm,grøt

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg tar først på kanel så sukker. Dette i tilfelle jeg tar for mye kanel så kan jeg redde grøten med å ta på nok sukker til å ta vekk litt av smaken til kanelen :)

 

Vet jeg kan ta sukker-->kanel-->sukker hvis jeg tar for mye av kanelen, men med å ta kanel først også sukker sparer jeg tid, hvis dette evt skulle skje.

 

Hvis jeg skal ha smør tar jeg det på først, før alt annet, slik at jeg får kanel og sukker oppå smøret også.. Har jeg rosiner på så tar jeg det helt til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...