Atatar Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Så lenge jeg kan huske har vi innad i min familie hatt en evigvarende diskusjon om følgende: Hva skal man ha først på grøten? Sukkeret eller kanelet? Det hadde vært morsomt å se om andre har meninger om dette, og i såfall hva flesteparten mener. Plassering av smør er irrelevant. Selv er jeg naturligvis for det eneste rette; sukker før kanel! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sukker før kanel. Er ikke noe å diskutere. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi bruker faktisk å blande sammen sukker og kanel i en beholder, så det problemet har jeg egentlig ikke. Hvis jeg ikke har det alternavtivet så tror jeg vanligvis det er kanel->sukker, men er langt fra sikker... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kanel -> smør -> sukker Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjører alltid kanel->sukker.. Rett og slett fordi det ser finere ut Altså, du ser sukkeret bedre når det er oppå en mørk "bakgrunn". Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sukkeret først, fordi det skal smelte. Deretter passelig mengde med kanel, fordi det er sunt og forebygger kreft. Sukker -> Kanel Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjører alltid kanel->sukker.. Rett og slett fordi det ser finere ut Altså, du ser sukkeret bedre når det er oppå en mørk "bakgrunn". enig, kanelet blir på en måte en grunning. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kanel først så sukker. sukkeret slipper å smelte så fort Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg bruker å ha det hipp som happ. Men jeg bruker å blande det inn i grøten, som en grøt:P. Da blir det like mye smak over alt. Ekstra mye av alt er en selvfølge. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 sukker ->>> kanel ->>>> smør alt blandet godt sammen. ser jævelig ut, men smaker så utrolig mye bedre Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kanel -> Smør.. Har ikke sukker på grøten Liker best uten Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg tar alltid sukker på grøten før kanel, fordi det motsatte er blitt bevist til å være kreftfremkallende. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Faen, nå fikk jeg lyst på grøt! Kanel -> Sukker er forresten sånn jeg gjør det. Jeg tar alltid sukker på grøten før kanel, fordi det motsatte er blitt bevist til å være kreftfremkallende. Tøft. Endret 14. januar 2008 av xantir Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg tar alltid sukker på grøten før kanel, fordi det motsatte er blitt bevist til å være kreftfremkallende. av hvem? link plz Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanelet må selvfølgelig på først, så man kan se sukkeret bedre. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg tar alltid på kanelen først, for da ser jeg mye sukker jeg tar på Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanelet må selvfølgelig på først, så man kan se sukkeret bedre.Og i tillegg ser det penest ut, og sukkeret tar med seg kanelet ned i grøten når det smelter. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanel -> sukker, så en liten klatt med smør... pokker jeg fikk lyst på grøt nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 kanel før sukker. Da smelter ikke sukkeret like raskt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm, interessant. Jeg har alltid hatt sukkeret på før kanelet, men nå skal jeg prøve det omvendte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå