Ni kon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare tull eller er jeg inne på noe her? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Regner med at du ønsker kritikk på ideen og ikke gjennomførelsen. Ideen er god, men jeg tror det hadde vært bedre om det nærmeste ansiktet hadde vært i fokus. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 :!: :!: Ser ut som du er inne på badet ja....(PS. Kunne ikke la være...den var litt søt....din entry...) RandiA Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvitbalansen er på aveie i alle fall Har prøvd på noe lignende, men ble som oftest ikke bra... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Trot det hadde fungert bedre om du hadde hadd ansiktet vent rett fremover. Tom Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 I tillegg til det de andre nevner ville jeg også testet å rette opp bildet slik at flisene blir rette! Lenke til kommentar
Toffer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skulle jeg tatt et slikt bilde, ville jeg gjort alt i min makt for å distansere det fra de tonnevis lignende bildene på diverse nettsamfunn, med fellesnevner; bad, bar overkropp & speil. Men du er heldigvis på god vei ut av stereotypen. Har du vurdert stativ, eller forsvinner din mening med bildet da? Hva med større brennvidde, og litt mindre av det ikke-reflekterte ansiktet? Bildet blir så tungt på venstresiden. Så vil jeg si stikk imot Contaminated og foreslå enda svakere fokus på det ikke-reflekterte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå