megascorcher Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vant i julekalenderkonkurransen den 17. desember. Nå har det gått uker og jeg har ennå ikke hørt noe siden jeg mottok mailen som spurte om min adresse hvis jeg skulle bli tilsendt det jeg hadde vunnet. Hva skjer? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Se her. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10307269 I korthet: Vi sliter med Posten, da vår pakkeavtale med dem gikk ut ved nyttår, og vi får ikke fatt i noen der som tør å ta på seg å fornye den. Vi er for øyeblikket på 15 henvendelser and counting, men det arbeides kontinuerlig med saken. Vi er alle småforbanna på Posten nå, spesielt jeg, siden det er meg alle pakkene ligger i veien for på kontoret. *sukk* EDIT: Skirveleif Endret 13. januar 2008 av Aetius Lenke til kommentar
megascorcher Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Alright, da vet jeg det. Så lenge det er noe dere ikke har kontroll over... Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Da skal vi ha fått det meste underveis. Pakkeavtalen vår er på plass om en ukes tid, men trykkeriet skal i tillegg bruke en halv evighet på å trykke sakene opp, så Erik var snill (ta pent i hånden og bukk om dere treffer ham, vinnere!) og la ut så premiene skulle komme raskere frem. Om noen av vinnerne vil ha pakkesporingsnummer er det bare å sende undertegnede en PM. Unntakene er ting som skal sendes direkte fra giverne, dvs følgende: Panasonic SDR-S10 Nissin SpeedLite Di-28 blits Panasonic FX33 Epson Stylus Photo RX585 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå