Frohman Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Etter at jeg og kompisene mine begynte å ha internett på LAN har det skjedd en ting: Vi som har WoW spiller det, han som ikke har det spiller det ikke. Har merket at mengden underholdning i LANene har gått kraftig ned siden vi begynte med nett. I stedet for å sloss for alt for mange computers på Starcraft eller kjefte på hverandre mens vi spiller CS 1.6. sitter vi på Nettby eller spammer Jippii.no-chat med diverse jenter og kopper. Mange kommer nok til å spørre hva som er hensikten med tråden. Det er et råd til alle som skal ha et hjemmeLAN: KUTT NETTET! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Helt enig! Synes det var mye bedre før WoW kom, nå er det jo bare WoW som gjelder på LAn! Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ganske enig på en måte..viss en har nett bør en finne ett co-op spill der alle kan spille på samme spill evt. 2og2. wow burde vere forbudt på lan om en ikke spiller sammen. Sitte å grinde på LAN? WTF? 2on2 og 3on3. CS, cod 4, age of empires, starcraft/warcraft. det er det som er lanspill. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 er vel ikke værre enn at man avtaler kun å spille visst ting? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med bare å slutte og spille wow? På de LANene jeg er på, så er det kun 1-2 som spiller wow, mens resten gamer LAN spill. Er det fler som spiller wow, så avtaler vi alltid at nå spiller man det spillet man vil i 1t og etter det så spiller vi noe felles f.eks. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 er det slik det er å være på LAN nå for tida, hehe... var bedre når internett kostet tellerskritt. var egentlig uaktuelt å sitte på internett hos andre da.... bare tragisk når folk er på LAN, og bruker tida på å spille WoW med mindre man har dratt sammen noen pcer for å spille Wow sammen Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi må nesten ha internett på lan pga patcher osv til command and Conquer. Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 veldig greitt å ha nett..men angående wow så er det jo faktisk folk som ikkje har mulighet til å ta en dag eller to pause..trist men sant.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 WoW-bashing er denne tråden ikke ment for. Skal dere klage, lag dere en egen tråd. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Var slik på forrige hjemmelan hos en kompis. Verten spilte WoW alene nesten hele tida, to stykker satt på msn minst 60 % av tida, en lette rundt på nettet etter gode animeserier, lasta dem ned og så på dem (gud forby), og jeg og to andre prøvde å få overbevise disse folka til å LANe og å slutte med krenkelsene dems. Først på den siste dagen da vi hadde det dritgøy alle mann på cs_assault på 1.6 tenkte vi alle "dette er LANing, hvorfor i helvete har vi ikke gjort det her oftere?" Fordi dere satt og prata med folk dere møter hver dag på msn, tards. Endret 15. januar 2008 av ExiliuM Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 korfor skal vi ikkje drive med wow bashing? det er snakk om LAN med internett, wow er for det meste i den sammenhengen eit SP spill, wow på lan blir då latterlig, og det er eit avhengighets-skapende spill som blir en alt for stor del av livet til mange. Syns derfor det har med saken å gjøre, om du meiner noke anna tar du feil sry thx byebye Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har nesten aldri nett på lan, funker fint det Alle spiller det samme spillet osv. Er jo igrunn det som er lan. Men av og til kan det være fint me litt nett og Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 kutte nettet ja.. Wow tar unødvendig masse tid. Hadde lanmøte søndag. Kunne brukt under halvparten av tida hadde ikkje dei andre som er med å arrangere lan pratt berre om WOW. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En annen mulighet er jo å blokke portene WoW.exe bruker da.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 korfor skal vi ikkje drive med wow bashing? Fordi det er ikke det tråden dreier seg om. Det skaper ekstrem provokasjon for oss som driver med spillet, noe jeg ikke vil ha noe av i min tråd. DESSUTEN HAR TRÅDER SOM BEDRIVER FLAMING EN TENDENS TIL Å BLI STENGT. det er snakk om LAN med internett, wow er for det meste i den sammenhengen eit SP spill, wow på lan blir då latterlig, Feil. Man kan gjerne spille WoW på LAN. På LAN får man spille mer, og det kan man utnytte godt hvis man spiller WoW. og det er eit avhengighets-skapende spill som blir en alt for stor del av livet til mange. Feil igjen. WoW er ikke mer enn det du gjør det til. Syns derfor det har med saken å gjøre, om du meiner noke anna tar du feil sry thx byebye Hvor gammel er du? Du minner om 11-åringene på Nettby som sier "WOW SUGR!!" Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ikke noe frekt mot wow her altså, men for en som ikke spiller det, er det nesten umulig å hoppe inn sammen med en kompis. Derfor synes ikke jeg det er et godt lan-spill. Skal være mulig for folk å henge seg på. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 eg er 12 år TENK oO, gled deg til du er rundt 14 så skjønner du at "kkthxbye" er barnslig.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ikke noe frekt mot wow her altså, men for en som ikke spiller det, er det nesten umulig å hoppe inn sammen med en kompis. Derfor synes ikke jeg det er et godt lan-spill. Skal være mulig for folk å henge seg på. Enig. Dette er konstruktive innlegg på HVORFOR det ikke funker på LAN, ikke bare "lol wow suger kthxbye" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) En annen mulighet er jo å blokke portene WoW.exe bruker da.. Hvilke porter bruker det? Skal huske det til neste LAN jeg har. Endret 17. januar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå