Gå til innhold

Gjør alle hjemmeLAN en tjeneste, kutt nettet


Anbefalte innlegg

Etter at jeg og kompisene mine begynte å ha internett på LAN har det skjedd en ting: Vi som har WoW spiller det, han som ikke har det spiller det ikke. Har merket at mengden underholdning i LANene har gått kraftig ned siden vi begynte med nett. I stedet for å sloss for alt for mange computers på Starcraft eller kjefte på hverandre mens vi spiller CS 1.6. sitter vi på Nettby eller spammer Jippii.no-chat med diverse jenter og kopper.

 

Mange kommer nok til å spørre hva som er hensikten med tråden. Det er et råd til alle som skal ha et hjemmeLAN:

 

KUTT NETTET!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ganske enig på en måte..viss en har nett bør en finne ett co-op spill der alle kan spille på samme spill evt. 2og2. wow burde vere forbudt på lan om en ikke spiller sammen. Sitte å grinde på LAN? WTF? 2on2 og 3on3. CS, cod 4, age of empires, starcraft/warcraft. det er det som er lanspill.

Lenke til kommentar

Var slik på forrige hjemmelan hos en kompis. Verten spilte WoW alene nesten hele tida, to stykker satt på msn minst 60 % av tida, en lette rundt på nettet etter gode animeserier, lasta dem ned og så på dem (gud forby), og jeg og to andre prøvde å få overbevise disse folka til å LANe og å slutte med krenkelsene dems.

 

Først på den siste dagen da vi hadde det dritgøy alle mann på cs_assault på 1.6 tenkte vi alle "dette er LANing, hvorfor i helvete har vi ikke gjort det her oftere?"

 

Fordi dere satt og prata med folk dere møter hver dag på msn, tards.

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar

korfor skal vi ikkje drive med wow bashing? det er snakk om LAN med internett, wow er for det meste i den sammenhengen eit SP spill, wow på lan blir då latterlig, og det er eit avhengighets-skapende spill som blir en alt for stor del av livet til mange. Syns derfor det har med saken å gjøre, om du meiner noke anna tar du feil sry thx byebye

Lenke til kommentar
korfor skal vi ikkje drive med wow bashing?

Fordi det er ikke det tråden dreier seg om. Det skaper ekstrem provokasjon for oss som driver med spillet, noe jeg ikke vil ha noe av i min tråd.

 

DESSUTEN HAR TRÅDER SOM BEDRIVER FLAMING EN TENDENS TIL Å BLI STENGT.

 

det er snakk om LAN med internett, wow er for det meste i den sammenhengen eit SP spill, wow på lan blir då latterlig,

Feil. Man kan gjerne spille WoW på LAN. På LAN får man spille mer, og det kan man utnytte godt hvis man spiller WoW.

 

og det er eit avhengighets-skapende spill som blir en alt for stor del av livet til mange.

Feil igjen. WoW er ikke mer enn det du gjør det til.

 

Syns derfor det har med saken å gjøre, om du meiner noke anna tar du feil sry thx byebye

Hvor gammel er du? Du minner om 11-åringene på Nettby som sier "WOW SUGR!!"

Lenke til kommentar
Ikke noe frekt mot wow her altså, men for en som ikke spiller det, er det nesten umulig å hoppe inn sammen med en kompis. Derfor synes ikke jeg det er et godt lan-spill. Skal være mulig for folk å henge seg på.

Enig. Dette er konstruktive innlegg på HVORFOR det ikke funker på LAN, ikke bare "lol wow suger kthxbye"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
En annen mulighet er jo å blokke portene WoW.exe bruker da..

Hvilke porter bruker det? Skal huske det til neste LAN jeg har.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...