marti9 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 For en stund siden brukte jeg et virusprogram som heter NOD32. Men det var bare en trial, og nå har jeg skiftet til et som heter Comodo. Men når jeg går inn på "Kontrollpanel" - "Sikkerhetssenter", så står det at det er NOD32 som er i bruk. Har dette noe å si, eller skal jeg la det være sånn? På forhånd, takk :-) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For en stund siden brukte jeg et virusprogram som heter NOD32. Men det var bare en trial, og nå har jeg skiftet til et som heter Comodo. Men når jeg går inn på "Kontrollpanel" - "Sikkerhetssenter", så står det at det er NOD32 som er i bruk. Har dette noe å si, eller skal jeg la det være sånn? På forhånd, takk :-) Har du sletta nod32 da? Trialen sletter seg ikke selv selv om den er utgått Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 For en stund siden brukte jeg et virusprogram som heter NOD32. Men det var bare en trial, og nå har jeg skiftet til et som heter Comodo. Men når jeg går inn på "Kontrollpanel" - "Sikkerhetssenter", så står det at det er NOD32 som er i bruk. Har dette noe å si, eller skal jeg la det være sånn? På forhånd, takk :-) Har du sletta nod32 da? Trialen sletter seg ikke selv selv om den er utgått ja, det har jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Når du sletter et program via kontroll panel vil det som regel ikke slette alt. Så eg vil anbefale Revo Uninstaller Den fjerner så å si alt. Prøv den. Edit: Glemte å si at den er gratis/freeware. Endret 15. januar 2008 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Når du slette et program via kontroll panel vil det som regel ikke slette alt. Så eg vil anbefale Revo Uninstaller Den fjerner så å si alt. Prøv den. ok tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå