El Matador Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Heisann, Har en Linksys 300N router, som i og for seg skal være en ganske bra router. Problemet er bare at routeren kollapser ved bruk av uTorrent. Først går bare internett saktere og saktere, så må routeren restartes. Dette gjelder selv om jeg bare har 1 torrent oppe. Har firmware 2.00.20. Hva kan dette skyldes, og hvordan kan det fikses? Lenke til kommentar
Finntroll Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du hørt med nettverksleverandøren din? kansje de har noe med saken å gjøre, eller kansje kan hjelpe deg med problemet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Kan ikke tro de gidder å hjelpe meg med routeren min, som har absolutt ingen tilknyttning til dem. Lenke til kommentar
maheath Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er nok alle koblingene som tar knekken på linjen. Hvis ikke du kan minske antall connections på ruteren din, kan du jo prøve å gjøre det i uTorrent. Sett globale connections til 200 og connections pr. torrent til 150 og se om ikke det hjelper... evt prøv å eksperimentere litt med de innstillingene. Du får bra fart likevel - jeg har de instillingene og laster fint ned med 800 kilobytes/sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå