Breath Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Heisann;) Fikk meg ny pc for 1-2 måneder siden, og sliter med lagging på spill. Det jeg spiller er cs, fifa 08 og WoW. Jeg sliter med lagging på alle spillene, så hvis noen kunne gitt meg noen tips til hva det kan være, så setter jeg pris på det;) Pc`n jeg kjøpte meg er: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+ ATI Radeon X1950 GT 256 DDR 3 ram Så har jeg 2048 Ram, PC 5400 Og et MSI K9N Neo V3 hovedkort Så tror ikke det skal lagge da, men kansje jeg tar feil:P Men takk for alle tips;D Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 har du instalert alle driverene.. og de riktig?? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det CS 1.6 eller CS:S? Har du oppdatert alle driverne til PCen? Hvilken grafikk og oppløsning spiller du på? Sjekket om PCen blir varm? Det skjermkorte er litt dårlig, så tror et bedre skjermkort hadde gjort susen. Men så er jo de spillene egentlig ikke så veldig krevende heller da. Lenke til kommentar
Breath Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ja har instalert alle driverne ordentlig flere ganger også har jeg skjekket om den er for varm. Vet også skjermkortet ikke er veldig bra, men det skal drive CS 1.6 og WoW osv greit tror jeg. Har også prøvd og bytte oppløsning men hjelper ikke. Så nå har jeg tenkt og prøve noen andre RAM, tror noen det kan hjelpe? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror ikke det hjelper noe med bedre/mer RAM. Men CS og Wow er jo nettspill, vet ikke om du spiller Fifa på nett da. Men det kan jo ha med dårlig netthastighet? Hva har du? Sjekket pingen når du spiller? Har du sjekket om du har Virus? Noen ting som kjører i bakgrunnen når du spiller som trekker mye prosessorkraft eller netthastigheten? Hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
Breath Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Okei, fikk bare noen tips om og prøve noen andre ram, eventuelt annet skjermkort. Nei er ikke netthastigheten, har vært på lan hos flere kompiser og lagger der også. Har fin ping og allt det der. Også spiller jeg ikke fifa online heller. Hva mener du med OS? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 OS = Operativsystem. Har du testet PCen i 3Dmark? Isåfall så ta å gjør det, og post scoren din her. Men har mest tro på at det er skjermkorte som er litt dårlig, men synes også det er veldig rart at det skal lagge i CS 1.6. Det krever jo veldig lite. :/ Lenke til kommentar
Breath Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Er ikke sikker på ossen OS jeg har, hehe:P Har ikke skjekket 3dMark, men kan jo gjøre det;) Men da får jeg poste inn scoren i morra eller noe;) Får må ta kvelden snart. Ja greit det kansje kunne lagget i WoW, men rart det gjør det i CS som du sier. Men takk for hjelpe i allefall;) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tråden flyttes til Maskinen fungerer ikke. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå