snobbe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenkte å kjøpe konsoll gjennom nettet. Da bør jeg vel ta hensyn til soner? Jeg har jo lyst til å kunne bruke spill og filmer jeg kjøper i Norge. Hvilke soner fins og hvem kanjeg bruke norske spill og filmer på? Lurer også på om det er et must å ha 60gb. Takk for svar (-: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 bruk søke funskjonen eller leit på sony delen etter lignende tråder. Tråder som denne blir stengt pga. at det finnes mange sånne fra før Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Spill = Sonefrie Blu ray og dvd = ikke sonefrie Strømforskyning = Universal 60Gb produseres ikke lenger, du kan velge mellom 40gb og 80gb kun sistnevnte har støtte for PS2 spill og om du kjøper den fra utlandet virker ikke dine norske PS2 spill. Og som nevnt det er tusen tråder om dette på forumet, det er en post hver dag med samme spøresmålet. Lenke til kommentar
snobbe Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Spill = SonefrieBlu ray og dvd = ikke sonefrie Strømforskyning = Universal 60Gb produseres ikke lenger, du kan velge mellom 40gb og 80gb kun sistnevnte har støtte for PS2 spill og om du kjøper den fra utlandet virker ikke dine norske PS2 spill. Og som nevnt det er tusen tråder om dette på forumet, det er en post hver dag med samme spøresmålet. Er uk verson det samme som de som selges i Norge? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) edit. blaaaaaaaankt forsto det på noen andre at Uk versjonen ikke støttet norske ps2 spill og blu-ray, men de hadde vel feil Endret 13. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 nei ???? UK versjon eller EU versjon skal være den samme som man får i norge ja. Det er nok en annen strømledning med, men den kan du skifte ut med en hvilken som helst "pc" strømforsyningskabel. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 England\UK er det samme som oss ja. Lenke til kommentar
MST Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Alle spill er Sonefrie, men ikke filmer.. Så hvis du er interisert i filmene ville jeg kjøpt i Europa.. 60GB er ikke i produksjon mer og kan bare kjøpes brukt [ ved noen untak ]. Du burde også tenke på toll, moms etc.. Når du bestiller i utlandet. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er bare en tredel av filmene som har soner, resten er sonefrie (tidlig 08): http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Region_codes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå