Alexander Schindler Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Jakten på olje kan være en riktig så blodig affære. Se videoen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Litt av en tittel? Så faktisk ganske interresant ut, ihvertfall med Daniel Day-Lewis i hovedrollen. Men, hvem sjanger er dette? Drama, Thriller? Skrekk? O_o Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Litt av en tittel? Så faktisk ganske interresant ut, ihvertfall med Daniel Day-Lewis i hovedrollen. Men, hvem sjanger er dette? Drama, Thriller? Skrekk? O_o Er ett drama. For å finne mer info om filmen kan du klikke på lenken under tittelen til traileren på høyresiden og se filmen i prisguiden, der står sånt. Forøvrig kan jeg ikke si jeg likte traileren, og Daniel Day-Lewis er en snodig kar som jeg ikke helt vet om jeg skal like eller hate. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Drama, ifølge imdb. Og jeg tror du kan vente deg et temmelig mørkt et. Gleder meg som en unge til denne, filmen har jo blitt hypet noe sinnsykt fra alle hold, og traileren holder forventningene mine ved like. Og Daniel Day-Lewis er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg