Svampebob Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jess da har det seg slik at jeg trenger bandana, noe sånt, men trenger ikke være sånn, var bare for å gi en pekepinn. Noen som vet hvor jeg kan finne det i bergen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Stikk på jysk og kjøp deg en duk. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 kan ikke ta en duk rundt hode når jeg står på ski Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Joda superlim er en fin ting. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 kan ikke ta en duk rundt hode når jeg står på ski Du finner sånn på sportsbutikker. Har en sånn som er svart og hvit, ikke noe galt med den. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 sånn hva? hjelper velidg hva heter det da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kan bestille over nett, google bandana. Ellers fås det kjøpt på mange jallabutikker og -boder. Hva med å bare kjøpe en buff? Det er et bedre alternativ, selv om du kanskje ikke ser like kuuuul ut. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 sånn buff som selges i sportsbutikker? har sett noen sånne men de var jo rundt 300-400 kr :/ tenkt ikke å bruke så mye... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sant nok, de er ganske dyre. Tror de med fleece på den ene siden av buffen koster rundt 299,-, mens de helt vanlige koster rundt 200,-. Mye varmere enn bandana, men hvis man kombinerer bandana med skjerf i bakken bør det uansett gå greit. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Og for å sette prikken på I'en så kjøper du et sett grillz. Spør de lokale negerene om hvor de kjøper deres grillz så er nok det i boks. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg kjøpte meg en fin Buff for bare 129 kroner jeg Endret 17. januar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Først: Kan folk slutte å hakke på andre på sånne forum som dette? vær saklig, har dere noe u saklig å si hold de for dere selv eller lag en nettside som heter usakligdiskusjon.no. la fyren få fred han skal bruke den til å stå på ski, skal han bruke den ellers la han det, tviler på at han komme å voldtar dere vist dere ikke går med det også. tror du får kjøpt det på cubus, session og base her i bergen. lykke til. Endret 18. januar 2008 av Bergenser92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå