Gå til innhold

CS er jævelig kjedelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, lurer på om jeg er med i et eget truman show, alt jeg gjør/tenker blir påpekt av alle, absolutt alle!

Grunnen til at cs er kjedelig, er at det er akkurat det det er, det er repetetivt og kjedelig, og det MÅ jo være verdens "korteste" spill (gidder ikke gå mer inn på hva jeg mener med det, men det er "kort", lite spill liksom). Og så er det så ufattelig irriterende, småting som å komme seg rundt vegger, og ting som gjør at med 70 i ping blir man drept rundt hvert jævla hjørne, og det faktum at det KUN spiller forbanna fjortisshorer med en sabla frekk attitude og oppførsel som osama bin laden hadde skamma seg over å ha sett hos sin egen sønn.

*phew*

Lang setning

Lenke til kommentar

helt iorden og ikke like ett spill, jeg liker ikke solitaire så godt heller, men å sitte og syte på forumet her fordi dere akkurat spilte cs og suger idet så dere dør hele tiden og gjør samme feil om og omigjen er tragisk. hvis dere ikke liker spillet så hold det for dere selv, alle vet jo at dere er noobs og det er derfor dere ikke liker det.

Lenke til kommentar

Ehm, hvorfor i alle dager må noen være "noobs" fordi de ikke liker et spill? Det er det samme som om jeg kaller dere en gjeng med tosker fordi dere ikke liker gresskar eller noe sånt. Det er ikke noe som gjør meg sintere enn når noen skal kalle noen for "noobs" fordi de ikke har det samme synspunktet. Det er greit at du liker cs, skal ikke si noe på det, men jeg må si meg enig at cs ikke er så gøy lenger. Mest kansje fordi alle skal plutselig spille det, mase om hvor flinke de er, og fordi de lever i en verden der statistikken er viktigere enn livet selv. Nei takk, ikke mer cs for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...