Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det noen andre enn meg som har lagt merke til at det finnes over 50% proteiner i en pose baconsvor? Hvordan i alle dager får de til dette? Det er jo bare fett kokt i fett. Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Trur nok det inneholder minst like mye fett Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm, må sjekkes nærmere. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 er nokk kokt i herdet fett. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Baconsvor er griseshud. I grisesvor(hud) er det mye kolagene proteiner. Men dette klarer ikke kroppen å nyttig gjøre seg av. Aminosyre profilen til kolagene proteiner er også helt verdiløs, den biologiskeverdien er = 0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Takk til deg, kengdal, som avlivet myten (som stort sett kun kompisen min og jeg lurte seriøst på) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe, for godt til å være sant Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Stellander nevnte faktisk på et foredrag baconcrisp er "det beste godteriet, siden det har et høyt proteininnhold". Men moralen er vel fremdeles at man ikke skal spise godteri, det er vel forhåpentligvis ingen som tror at baconcrisp er sunnt. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fan, og jeg som hadde tenkt å begynne å fremstille baconsvor-basert proteinpulver for salg. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har også reagert på det ville innholdet av proteiner i svor ja. Bare synd noen kom å avlivet myten, hva skal jeg spise neste lørdagskveld da? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har også reagert på det ville innholdet av proteiner i svor ja. Bare synd noen kom å avlivet myten, hva skal jeg spise neste lørdagskveld da? Noe herfra. Endret 10. februar 2008 av kengdal Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Dette med kolagene proteiner, gjelder det feks tortilla chips også? Har foresten funnet ut en god og bra næringskilde. Ikke noe nytt for folk som trener men gadd aldri å prøve før noen dager siden. Syntes det hørtes så jævlig ut. mager kesam+ fun light= nam nam!! er det skadelig og spise i for store mengder? har ikke no problemer med å spise feks 600g Endret 11. februar 2008 av Supernaut_ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Dette med kolagene proteiner, gjelder det feks tortilla chips også? Har foresten funnet ut en god og bra næringskilde. Ikke noe nytt for folk som trener men gadd aldri å prøve før noen dager siden. Syntes det hørtes så jævlig ut. mager kesam+ fun light= nam nam!! er det skadelig og spise i for store mengder? har ikke no problemer med å spise feks 600g Neida, bare kjør på du. Mager kesam + fun light er genialt rett før man legger seg siden det inneholder masse kaseinproteiner. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Dette med kolagene proteiner, gjelder det feks tortilla chips også? Har foresten funnet ut en god og bra næringskilde. Ikke noe nytt for folk som trener men gadd aldri å prøve før noen dager siden. Syntes det hørtes så jævlig ut. mager kesam+ fun light= nam nam!! er det skadelig og spise i for store mengder? har ikke no problemer med å spise feks 600g Neida, bare kjør på du. Mager kesam + fun light er genialt rett før man legger seg siden det inneholder masse kaseinproteiner. Japp, er ikke så mange som kjøper det tror jeg. Jeg er den eneste som har kjøpt noen bokser i det siste og igår var det tomt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 *Kjærlighetsnovellen til kengdal* Hvilke bær kjøper du? Frosne? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ja, frosne skogsbær og frosne blåbær på coop. Endret 14. februar 2008 av kengdal Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja, frosne skogsbær og frosne blåbær på coop. Skal prøves i dag Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Også hørt det skal være godt og blande inn litt sjokolade protein pulver / evt oboy og raspe litt mandler og ha over. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva er egentlig kesam? Vet ikke om kesam er merkenavnet, eller om produktet faktisk heter det, men hva slags produkt er det egentlig? Ost? Rømme? Youghurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå