Gå til innhold

plasmaskjerm fra elkjøp

Anbefalte innlegg

Etter ca 3000 timer kan du bare kaste dritten... Etter det jeg har hørt iallefall...

Og du tror tydeligvis på alt du hører, og sprer gladelig slikt tull videre.

Litt mer edruelige påstander er at de varer 20.000 til 50.000 timer.http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/plasmatv-life.html

Nja.. Men allerede fra første time begynner dritten å brenne ut... Den vil fortsatt fungere etter 3 år, men da med SYNLIG fall i kvaliteten på bildet... Blassere, dårlig lysstyrke.

Plasma er på ei uvt for de som ikke har skjønt det enda!

Snart lanserer de fleste produsentene LCD-TV i ca. 36". Det er fakta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prosjektør har jeg hatt (sony vpl-cs2), men:  

1. man kan ikke se tv på den

2. den bråkte

3. pæren har et svært begrenset liv, og koster en halv formue å bytte ut..

1. Det er ikke noe problem å se tv på projektor, bare du har en composite/s-video/scart utgang på tv'en, eller kopler gjennom dvd/video spiller.

2. Min støyer minimalt. jeg sitter 1m bak den (på bordet), og det er en ekstremt svak susing som overdøves av enhver lyd i filmen. Ved plassering på et mer egnet sted vil jeg ikke ha hørt den.

3. Pæren varer 5000timer, og hvis du regner litt på hvor mye en gjennomsnittsperson ser av film og tv så holder dette -lenge-. Jeg ser film 2-3 ganger i uken, hvis vi da tar overslag med 3t per film, vil det si 468timer i året. Doble eller tredoble bruken, og du har likevel flere år å gå på. Pæren koster $250, og dette er spart inn så det holder siden prosjektoren koster 16k og plasma tv'en koster over 30000.

Så dersom du er ser mye film, sammenliknet med tv og tvspill, vil jeg KLART anbefale projektor, både for opplevelsen og lommeboka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...