Gå til innhold

Trenger design til webside


Anbefalte innlegg

Hei! usikker på om dette ble rett forumkatogori, og er klar over at emnetittelen er forferdelig, men kom ikke på noe bedre, men prøver meg alikevel :)

 

saken er at jeg trenger et websidedesign, jeg og en kompis driver med lys og lyd, og tenkte å gjør litt mer utav det, så vi har lagd et firma.

 

det jeg trenger er et design for websiden vi skal lage.

kravene mine er at det bør være:

pent

informativt

ryddig

oversiktlig

 

 

ellers er det frie tøyler

har ikke alverdens med kroner å bruke på dette, men kjempeglad for forslag, forslaget vi velger å bruke vil bli premiert med 1000kroner

 

vedlagt ligger en header jeg har laget som det hadde vært allright å få bruk, for er ganske fornøyd med den, men det er absolutt ikke noe krav :)

post-88026-1200256152_thumb.png

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det jeg trenger er et design for websiden vi skal lage.

kravene mine er at det bør være:

pent

informativt

ryddig

oversiktlig

 

 

Bytt ut header. Det oser photoshop effekter av den og det skal det ikke gjøre. Den er rett og slett stygg. Hele banneren strider mot dine krav. Hvordan kan du da forlange at resten av designet skal bli/være pent?

 

Kim...

Lenke til kommentar
Vil du bare ha designet eller trenger du å få noen til å kode siden for deg også?

trenger å få kodet den :)

 

det jeg trenger er et design for websiden vi skal lage.

kravene mine er at det bør være:

pent

informativt

ryddig

oversiktlig

 

 

Bytt ut header. Det oser photoshop effekter av den og det skal det ikke gjøre. Den er rett og slett stygg. Hele banneren strider mot dine krav. Hvordan kan du da forlange at resten av designet skal bli/være pent?

 

Kim...

 

jaja det er din mening som sagt trenger man ikke bruke den

 

 

Det heter "Lyd- og lysproduksjoner". :)

nei det heter det ikke :)

vet at det er sånn det burde vært skrevet, men sånn er det nå engang ikke. Akkurat hvorfor må jeg si jeg ikke vet, var ikke meg som skrev det

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...