Solemdal Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En venn av meg sier nå at han kjøpt seg en kasse med Vanilla Coke (Bokser) etter en tur til Svergie. Noen som kan av/bekrefte at det selges Vanilla Coke i Sverige? Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kan ikke han bekrefte det? kanskje han kan vise deg det siden han er en venn? dessuten så er ikke vanilla coke noe god :\ Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Han sier jo at det er sant, men for alt det jeg vet så kan det hende at han kødder med meg, siden han vet at jeg elsker Vanilla Coke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han sier jo at det er sant, men for alt det jeg vet så kan det hende at han kødder med meg, siden han vet at jeg elsker Vanilla Coke. Jeg har sett det de siste gangene jeg har vært i Svergie, i hvert fall. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 la oss starte en kampanje mot Coke norge , Vanilla coke tilbake på markedet i norge ! NÅ ! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hiv med Cherry Coke også, så skal jeg skrive under Norge må være det landet i europa med størst utvalg av Coca-Cola produkter, og så trakk de Cherry Coke etter fem minutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå