QveltinG Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei. Jeg har i lengre tid hat problemer med lav fps når jeg spiller CS (1.6, ikke Source.). Har 100 fps i perioder, men den dropper ofte ned. Pleier å ligge på ca 100, men når jeg møter andre spillerer dropper den ofte ned til 30-50. Jeg ser også en annen sammenheng. Helt alene på et lite map ( Fy_pool_day) prøvde jeg å står å sikte mot andre siden av banen. Da droppa fpsen med en gang ned i 50-60. Men når jeg står å ser inn i veggen så ligger den på 99. Vet ikke om det har noen sammenheng, men en dag jeg spilte fikk jeg denne feilmeldingen: http://img180.imageshack.us/my.php?image=feildmeldingbf7.png Jeg hadde bare CS oppe når jeg fikk feilmeldingen når jeg spilte, Firefox gikk jeg innpå etterpå. Får også den feilmeldingen ganske sjeldent. Men fått den kanskje 7-8 ganger tilsammen. Har scana med både Anti virus og anti-adware programmer. Bruker Norton 2007 og ad-aware 2007, fant noen filer som var infected. Men problemene fortsetter. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Noe sein respons på denne, men... Hvordan går det med problemet? Hvis det fortsatt holder på, kunne det vært greit å sett en logg som kan fortelle mer: Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå