gecho Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Bare noe skit altså . Sett i forhold til den vanlige hw.no-brukeren som er interessert i spilleytelse. For det som er både dyrere og dårligere er jo ikke mye å spare på, selv om prisen bare var treogentredjedel ganger så høy og ytelsen i spill bare var litt dårligere enn 9700 Pro ... :-? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Et FireGL kort til 11 000 koster like mye å produsere som et Radeon 9700 til 2000... Faktisk like mye som et 9500... Lenke til kommentar
Millman Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Så det er ikke vits å modde det til FireGL X1 ? blir ikke bedre på spill??? Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Nei det er ingen vits om du ikke skal jobbe med cam/cad dcc o.l progs Lenke til kommentar
Millman Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 blir det dårligere om jeg modder d? Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det blir i alle fall ikke bedre til spilling. Men det blir desto bedre til cam dcc og andre tunge 3d applikasjoner. Så konklusjonen er ganske enkel: Har du ikke bruk for et kort til cam dcc eller andre tunge 3d rendringsprogrammer, ikke mod kortet ditt. Lenke til kommentar
Millman Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Går det ant å Modde et 9700 kort? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Går det ant å Modde et 9700 kort? Hvilket kort var det som ble diskutert her igjen...? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Linken funker fint! seff er er fireGl x1 raskere!! koster 11k! vil bare vite om d går ant å modde pro versjonen eller non pro versjonen! :-? nei, det er IKKE raskere på spill. det er raskere til 3dapps, men IKKE til spill Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det ER raskere! Se bare på denne linken: http://www.xbitlabs.com/news/images/2003-01/3dsmax.gif Prøv på nytt på linken til fyren som postet emnet. Funker fint den! Har Sapphire Raden9700 128 Atlantis. Vurderer å modde kortet mitt.. det er 3dapps, IKKE spill Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Bare noe skit altså . Sett i forhold til den vanlige hw.no-brukeren som er interessert i spilleytelse. For det som er både dyrere og dårligere er jo ikke mye å spare på, selv om prisen bare var treogentredjedel ganger så høy og ytelsen i spill bare var litt dårligere enn 9700 Pro ... :-? for de som jobber med det er det IKKE "ubrukelig". hallo, nå må fjortisholdninger som "det gagner ikke meg, ergo er det skit" vekk! dere må jo selvsagt se på MÅLGRUPPEN, og SÅ vurdere om kortet er "skit" eller ei Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 akkurat som quadro serien til nvidia, så er fire GL serien til ATI rasker til rendering, men dårligere på spill. blir uansett ike like bra som selv Fire GL koret om du modder,for den har jo 256mb ddr den ikke "lusne" 128mb. Som jeg ser det er det ingen vits og odde om til quadro eller fire GL forskal du drive proff med 3d animering kan du likeså godt spandere på deg selv den ekte varen. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 lurer på om jeg kan modde et 9500 til x1 ... siden de kan moddes til 9700 så må vel x1 gå an oxo, ikke sant?? jaja.. tar meg nå uansett en tur på komplett i dag for å teste det ut Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 lurer på om jeg kan modde et 9500 til x1 ... siden de kan moddes til 9700 så må vel x1 gå an oxo, ikke sant?? Jada, les linken, det går an. Lenke til kommentar
gecho Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Bare noe skit altså . Sett i forhold til den vanlige hw.no-brukeren som er interessert i spilleytelse. For det som er både dyrere og dårligere er jo ikke mye å spare på, selv om prisen bare var treogentredjedel ganger så høy og ytelsen i spill bare var litt dårligere enn 9700 Pro ... :-? for de som jobber med det er det IKKE "ubrukelig". hallo, nå må fjortisholdninger som "det gagner ikke meg, ergo er det skit" vekk! dere må jo selvsagt se på MÅLGRUPPEN, og SÅ vurdere om kortet er "skit" eller ei Du får gå i deg selv i stedet for å kritisere andre. Jeg omtaler ikke nytteverdien av kortet "for de som jobber med det". Det jeg skriver i klartekst er kort fortalt: For den vanlige hw.no-brukeren som er interessert i spillytelse er det jo ikke mye å spare på (kortet). Og siden du heller ikke forstår smily's så får du bare forsvare skitkortet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå