Gå til innhold

Står eller ligger din PS3?

OscarWoHA

PS3-undersøkelse  

379 stemmer

1. 1. Står eller ligger din PS3?

• Står oppreist
      125
    • Ligger på siden
      254

Anbefalte innlegg

PS3(og Wii,hver sin side) får jo æresplass ved siden av TV`en, slik at folk flest kan skue lekkerbisken, er ikkje det prioritering så veit ikkje eg :p

Den egentlig grunnen til at eg har 360`en stående i benken er at den bråker mindre når den ligger, enkelt og greit. For den ser jo klart best ut stående den også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den egentlig grunnen til at eg har 360`en stående i benken er at den bråker mindre når den ligger, enkelt og greit. For den ser jo klart best ut stående den også.

Så du vil heller at den skal bråke mer bare fordi at den skal se bra ut? :ermm:

Den bråker mindre når den ligger i TV-benken, ser eg valgte eit litt dårlig ordvalg i den setningen.

EDIT: Easteren Jorchi påpeker har vert aktuell fra da PS2 kom, artig liten detalj fra Sony det der :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Vet ikke om det er nevnt, men det er mulig å snu PS-logoen 90 grader. Slik kan den stå riktig vei selv når PS3en står. PS3 easteregg

Utrolig! Da var det gjort. :)

Lenke til kommentar
Min ligger og pga da velter den ikke over og jeg har ikke plass til å la den stå.

Hvis dere har lagt merke til det er PS ikonet ved der du putter inn disken til å snu på sånn at det peker opp når det står også

Har nevnt det alt :tease: Bare på en dum måte

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt, men det er mulig å snu PS-logoen 90 grader. Slik kan den stå riktig vei selv når PS3en står. PS3 easteregg

Det er ikke easteregg hvis det står i manualen... ;)

(Side 4, 'Forsiden av systemet': Logo for PS-produktserien. Kan roteres for å passe til systemets posisjon)

Men hvis alle hadde lest manualen hadde det jo vært ganske tynt med innlegg her på forumet. Hehe...

Lenke til kommentar

Det er ikke easteregg hvis det står i manualen... ;)

(Side 4, 'Forsiden av systemet': Logo for PS-produktserien. Kan roteres for å passe til systemets posisjon)

Men hvis alle hadde lest manualen hadde det jo vært ganske tynt med innlegg her på forumet. Hehe...

Har ikke morra di fortalt deg at manualen skal kastes før produktet tas i bruk?

Lenke til kommentar
Den står faktisk ganske trygt når den står oppe. Det er ikke mulighet for at vinden får den til å falle ned. :p

Hadde det vært plass vedisden av tv'n min, så er det ikke umulig at den hadde stått der. Men når den må stå på gulvet forran tv'n så er det ganske lett og velte den over, også syntes jeg det ser ganske rart ut hvis den står oppreist når det er så mye plass der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...