Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Helvettes lav selvitllit-tråden

Anbefalte innlegg

Jeg har en selvtillit på 2%.

Enten er jeg for bleik, enten er jeg for rød, enten er håret mitt helt på tryne, enten er pupillene mine for store..

Jeg har en ELENDIG selvtillit og greier aldri å få den opp.

Hvordan kan jeg få fiksa dette?

Egentlig, etter hva jeg har hørt ifra jenter som går en klasse under meg, er jeg kjempe skjønn.

Men wtf, liksom?

Grunnen til at egne jenter på mitt eget klassetrinn ikke liker meg, kan det være det at jeg har et skalkeskjul for den lave selvtilliten min ved å være pervers og humoristisk med det?

Trenger hjelp! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke la det plage dere at dere har lav selvtillit, gjør noe med det! Det er ikke viktig om alle syntes dere er verdens peneste! Snakk med folk, prøv å snakk med jenter som venner og generelt ta litt sjangser. Selvtillit er noe som må bygges opp, og dere må først og fremst klare å komme til det punktet hvor dere ikke tar dere nær av hva dere tror andre syntes om dere eller hva noen sier til deg.

Dette er 100% mentalt, og man må selv ta tak i det. Bare ha det klart for dere at det er ikke sånn at alle hater en eller syntes en er stygg eller hva enn det er man tror at andre tror.

Grip dagen! ;)

Lenke til kommentar
Grunnen til at egne jenter på mitt eget klassetrinn ikke liker meg, kan det være det at jeg har et skalkeskjul for den lave selvtilliten min ved å være pervers og humoristisk med det?

Unnskyld språket, men hva faen skal det hjelpe for? For det første så er det ytterst få som når alt kommer til alt liker han fyren som alltid fleiper om at alle skal ta morra si der du vet. For det andre, er du ikke pervers og humoristisk så ikke prøv å være det. Finn deg selv og vær deg selv.

Og det at jentene under deg liker deg er jo mye fordi du er eldre. MEN du er ikke den eneste som er eldre så du er en favorittene som er eldre ;) Tenk på det. Og den letteste måten for å få opp selvtilliten for meg i alle fall er å behandle meg selv og snakke til meg selv som om jeg var en gud. Det bør gjøres aleine da andre kan se litt rart på det, men stå opp og se deg sjøl i speilet og si faen jeg er handsome ass. Også kan du gå og le av det etterpå hvis du ikke mener det :yes:

Lenke til kommentar

Det er flere ting man kan gjøre for og bygge opp selvtilliten din. Men det finnes faktisk også forskjellige typer selvsikkerhet, og ut fra det du sier så går jeg ut fra at selvtilliten du tenker på går heller på damer.

Selv var jeg veldig usikker med tanke på damer for ca 1 år og 6 mnd siden. Jeg ler faktisk litt når jeg tenker på hvor usikker jeg var, for det er så fjernt fra hvor jeg er i dag.

Det første man burde gjør når det gjelder og bygge selvtillit er og innse at det ikke alltid er like lett. Det finnes ingen magisk pill. Det vil gjøre vondt. Og du må åpne deg HELT for deg selv. Du må være klar for en endring.

Og btw, store pupiller er et godt tegn. Det er et av de sikreste tegna du kan få fra en jente at hu er interssert i deg. Men du må også huske at man ikke kan lese et menneskes reaksjon utfra et tegn. Man trenger minst 3 sikre tegn når det gjelder kroppspråk for og kunne tyde det med sikkerhet.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Selvtillit er noe som i likhet med muskler, mattekunnskap, skriveferdigheter, imitatorskills, gitarspilling og syngeferdigheter må bygges opp.

Og i likhet muskler, mattekunnskap, skriveferdigheter, imitatorskills, gitarspilling og syngeferdigheter krever det stor innsats, mye arbeid, og tro på det man gjør for å komme til toppen.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...