Gå til innhold

Står fast i God of War 1

arokh

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Er på "The traps of madness" og står fast der man drar i en spake for å åpne en port, og skal sparke ei kasse til andre siden av hula for å klatre opp en kant. Klarer man det ikke før tiden så blir man spidda av nagler som kommer opp av hull i bakken.

Jeg klarer ikke å hoppe opp til kanten, hvordan i all verden får man det til!? Det er jo alt for høyt tilsynelatende!? Er såvidt jeg rekker å prøve et hopp, og det er sykt slitsomt å gjøre det om og om igjen, særlig når jeg aldri klarer å hoppe opp!

Noen som har tips om hvordan man får det til? Ser ikke for meg at jeg klarer å komme forbi i hele tatt, og det er jævla kjipt er jo nesten ferdig med spillet. GRR. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv spillt irundt både god of war 1 og 2.

Husker jeg satt fast på denne delen selv. Men du må bare fortsette å prøve. for det er lagt opp slik at hvis du er rask nok til å sparke kassen over til andre siden av rommet der du skal hoppe opp på den og over til kanten du skal henge deg fast på, så går det akkurat. Utrolig frustrerende, men det er bare å gjøre seg vant til å time best mulig med kontrollene å prøve. Men hvis du holder på å gi opp kan du jo bare søke på "god of war 1 walkthrogh" på google :) da finner du vel en gjennomgang av spillet.

Lenke til kommentar

gjorde dette for noen dager siden

du trenger ikke bruke "rulling", tenkte ikke på det i det hele tatt jeg..

et spark ut fra startpunk, to spark inn til neste rom, et spark mot hyllen du skal hoppe opp på, etteerfulgt at et dobbelthopp og vips :)

skal sies at det tok meg en liten halvtime med bannskap..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Da holder vel du også på med de #ETYFGAH%# sagbladene som man må hoppe over for å komme til andre siden nå? På vei mot architect's tomb. Faller ned hver eneste gang jeg... Hadde ingen problemer på noen steder i spillet før dette, plutselig er det psycho vanskelig jo :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...