Gå til innhold

Logitech Wave - Ikke Scroll Lock?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Svarer her jeg, selv om jeg ikke aner om det er scroll lock eller ikke... ;)

Er du fornøyd med tastaturet (utenom Scroll Lock-mangelen) ?

Vurderer å kjøpe meg et sånt selv.. Scroll Lock klarer jeg meg uten, så det er ingen krise..

Hvordan er det å skrive på? Er det vanskelig å venne seg til det etter å ha brukt "vanlig" tastatur siden tidenes morgen?

Lenke til kommentar
Som sagt har Logitech Wave ingen vanlig Scroll Lock-tangent. Scroll Lock har istället placerats som en extra funktion på Pause/Break-knappen. Genom att hålla in Fn och trycka på Pause/Break så aktiveras Scroll Lock. Detta kräver dock att man har Setpoint installerat. Dessutom måste man ha den senaste versionen av Setpoint, med versionen på cd-skivan fungerade inte Scroll Lock alls.

Tatt fra denne testen. Svensk, men det går vel sikkert bra?

Lenke til kommentar

Jeg personlig elsker tastaturet, er utrolig behagelig å ha hendene på, og tastene er bra. I tillegg er det jo en del av disse hurtigknappene som er spesielt flott dersom du har Vista. Love it ^^

Men ang. scroll lock knappen, ingen som har peiling? Om det er en FN-kombinasjon eller noe?

Lenke til kommentar
Men ang. scroll lock knappen, ingen som har peiling? Om det er en FN-kombinasjon eller noe?

I den testen OML linket til, står det at du har scroll lock på FN + Pause/break. Du må imidlertid laste ned nyeste versjon av SetPoint for at det skal virke (fungerer ikke på den versjonen som følger med tastaturet).

Tror jeg skal skaffe meg et sånt tastatur.. Har lyst på det!

Har ikke Vista, men ser at tastene kan "programmeres om" i SetPoint, så da får jeg meg noen ekstra hurtigknapper ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...