letmein Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Den va sjef!.. :smile: Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg glemte torsdagsklubben Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Likte bedre de to inslagene, fra henholdvis gjertsen og spesielt asylbølgen til otto Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Talen var KONGE! Beste jeg har hørt . Karl I Hagens bursdag var også kul. Fullt av negere utenfor husets hans Lenke til kommentar
magfa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 men han er jo en dust. rart ingen har sjønt det Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hehehe, likte spesielt slutten, når det amerikanske flagget begynte å brenne! Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Talen var coool Bush - Go F**k yourself!! hehe Lenke til kommentar
striky Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Men var det meningen at det skulle ta fyr? Han sa jo at det var et uhell, men var det ironisk ment? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Seff var det ironisk Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Men var det meningen at det skulle ta fyr? Han sa jo at det var et uhell, men var det ironisk ment? Seff var det meningen!! Tror du gutten er helt løk mellom øra Nei der var det ironi "all the way"... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Headshot"]Seff var det ironisk wow - tok meg der gitt... på ordet også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Damn it!! viste det var noe eg hadde glemt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Han kunne spart seg brenningen av flagget, og heller svidd av et bilde av bush eller no. Siviliserte mennesker brenner ikke flagg uansett hva man måtte mene om et land, eller i denne sammenheng, politikken - som også understreker mitt poeng om et bilde av ansvarlige personer, og ikke en hel nasjon. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 men han er jo en dust. rart ingen har sjønt det Korrekt, han er så dum at eg ikke gidder å se på han og torsdagklubben. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Han kunne spart seg brenningen av flagget, og heller svidd av et bilde av bush eller no.Siviliserte mennesker brenner ikke flagg uansett hva man måtte mene om et land, eller i denne sammenheng, politikken. Faktisk enig!! Hater når araberne brenner flag. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tror ikke det hadde blitt samme effekten hvis et bilde av Bush hadde rulla ned istedet for det flagget i begynnelsen.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Haha.. morsomt at en del folk ikke fatter ironien ja! Folk burde vite at Jespersen er en gammel AKPer som aldri ville støtta Bush! Talen var topp. Asylbølgen var og bra! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kan noen fortelle om talen? Jeg så bare første halvdel, det med Caril I Hagen var jo bare det råeste!!! Fullt av negere kommer til han:D Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Otto kan få bot fordi flagget begynte å brenne .. hørte det på radioen .. haha .. Det er en lovparagraf for dette .. LOL .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå