Memetro Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Denne er mulig feilpostet, da er det bare å flytte den dit den skal... Men jeg skulle hatt notepad. Men vet ikke hvor jeg kan finne den... Har sett under startmeny - tilbehør, men den er ikke der.... Noen som vet hvor jeg kan finne det? Endret 13. januar 2008 av Memetro Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Start > Kjør > "notepad" > ok Får du feilmelding da bør du sjekke PATH. Filen skal ligge i c:\windows, c:\windows\system32 og c:\windows\system32\dllcache Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 c:\Windows\notepad.exe Start --> Kjør, skriv notepad og trykk enter. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hvis du har winxp trykker du kjør og skriver notepad og trykker enter hvis du har winvista skriver du bare notepad i søkefeltet på startmenyen og trykker enter Lenke til kommentar
Memetro Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Åååå, tusen takk:) Jeg fant jeg fant!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå