Cowboystrekk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Hjalp en venn å bygge pc nå i helga og har litt trøbbel. Oppsettet er som følger: - core 2 duo 2,66 GHz 1333 fsb - msi p35 neo-f hk - antec nsk6500 430W 17A x2 på 12v-rail - Nec dvd-rw sata - samsung 320 gb sata - bfg 8800gt OC - 19” SyncMaster 940NW - 2 x 2 gb pc5300 kingston (har prøvd med bare en brikke) Da jeg bootet første gang startet alt opp i ca 3 sek, så slå det seg av i 3 sek, dette gjentok seg en gang til og så virket det som den bootet vanlig. Ingen pipelyder, hørte den sjekket hdd, alle vifter går som normalt. Men bildet på skjermen uteblir. Sikkert noe elementært jeg har oversett, men atm skjønner jeg ikke helt hva. Bygde en omtrent identisk pc til en annen venn tidligere, forskjellen var da litt tregere cpu og GTS istedet for GT-skjermkort. Denne funket som f... fra første boot. Endret 13. januar 2008 av Delavar Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Kan det hende at biosen ikke støtter cpu? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Fulgte med en HD audio kabel til frontutgangen, koblet den på audio-porten på HKet siden det står det er HD audio lydkort, var der feilen lå, da jeg istedet koblet til AC97 så virket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå