Løve Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei Jeg har et litt merkelig problem med Playstation 2en min(som forøvrig er chippa med en Matrix Infinity hvis det har noe å si). Når jeg har den koblet til TVen via SCART så blir alltid bildet tvunget inn i 16:9 modus, selv om TVen er 4:3. Dette skjer med alle TVer jeg prøver på også, men skjer ikke når jeg bruker kompositt, bare SCART. Vet noen hva dette kommer av? Er det evnt. en pinne på SCART-kabelen som kan fjernes? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når du starter maskinen din, hold inne trekant og runding. Da kommer du inn på menyen til chipen. Sjekk instillingene der. Evt innstillingen ute i den orginale ps2 menyen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har vært å sett i den originale PS2-menyen, men ingenting som hjelper å stille på der. Jeg har også rota litt rundt i Matrix-menyen, men ikke funnet noe der heller. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har vært å sett i den originale PS2-menyen, men ingenting som hjelper å stille på der. Jeg har også rota litt rundt i Matrix-menyen, men ikke funnet noe der heller. Snodig. Kan være spillet ditt som kun er i 16x9?? Mange spill står det inne på options om det er i 16x9 eller 4x3. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Samme skjer med alle spill+ps2 menyene. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ingen som vet noe? Er det noe galt med SCART-kabelen eller PS2en tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå