Gå til innhold

Hvilken Vista bør jeg velge til gaming?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har tenkt og kjøpe meg vista, men er usikker på om Vista home støtter dx 10 osv, og om det er mye forskjell i ytelse på home vs ultimate.

VET det ikke passer inn her akkurat, men jeg får ingen bra svar i "prgramvare-Windows vista".

derfor prøver jeg her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vista 32bit fungerar ivartfall som windows xp med tanke på spill..och så är det stabilt nog. Men då får du kun 3,5Gb..

Med tanke på fremtiden blir jo nyere spill rettet mot vista.

Jeg klarer meg helt fint med Home Premium. Asus anbefaler Ultimate til sine gaming PC-er. Men det er absolutt ikke noe krav. Tror du klarer deg helt fint med premium :)

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til å velge vista er vel hvis du skal ha 4GB ram eller mer. DX10 forbedringene har da vært minimale?

(hadde det ikke vært for 4GB ram, så hadde jeg byttet til XP igjen tror jeg.)

er berre å kjøpe XP 64 bits.. Ingen som seie at xp ikkje kan utnytte 4 gb?

Lenke til kommentar

Syns 64bit Ultimate fungerar grejt o spille på, spiller bl.a crysis o det flyter på fint før att vara så resurskrevande som det är. Men i Norge är det ju omänskligt dyrt i min mening om du ska ha original. Men du kan ju alltid køpa ett engelskt..før då kan du bruke språkpakke på norsk, men kun i ultimate. Se ev. på finn.no..

Det eneste är väl att noen spill inte fungerer på 64bit vista? Men sikkert noen här som vet mere om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...