Tjaldr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei... Jeg klarte å slette papirkurven min ved et uhell i stad... Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Takker for gode svar... Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når du sletter papirkurven.... Blir ikke den da lagt i papirkurven ? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hvis du har windows XP høyreklikker du på skrivebordet, velger egenskaper. under 1 av arkfanene er det en knapp du kan trykke på for å få fram et panel der du kan velge hvilke ikoner du vil ha på desktopen din Lenke til kommentar
Tjaldr Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har Vista -.- Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 da høyreklikker du på skrivebordet velger "personalize" (nederste valget, sitter selv på engelsk version" i vinduet du får opp er det ytterst til venstre (på den blå/grønne kanten) et valg som hos meg heter "change desktop items" Lenke til kommentar
Tjaldr Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk for hjelpen : ) Holdt på å bli sint jeg nå : P Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vil bare ssi at du ikke trenger papirkurv.... shift+delete <3 Lenke til kommentar
Tjaldr Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Vil bare ssi at du ikke trenger papirkurv.... shift+delete <3 Jeg vet det, men det er fint å ha, om jeg skulle komme til å slette noe som egentlig ikke skulle slettes ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå