nordemoniac Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Link til spiller hos CBS Syns denne spilleren virker bra ute fra specs... Hva tror dere? Trenger en DVD-spiller som kan kjøre Mp3 + evt. lyd-inn, og i tillegg ha bra utlinje til subwoofer. 1700,- er jo nesten en vits for dette? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 sier seg selv at en dvd spiller til 1700 ikke er BRA.. hehe men den viser sikkert bilde og gir ut lyd Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Men det virker jo som et godt tilbud? Litt usikker på oppløsningen, mtp. at det står "500 horizontal." Dvs. 500px på det største... Det vanlige er jo over 1200px. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Er dette en bedre deal kanskje?: BS Bildeler Den har ikke TV da, men er kanskje litt bedre med en ordentlig skjerm også? Kanskje burde kjøpt noe fra et kjent merke... Har Boss-BV7950 til www.bilradiospes.no som selges for 2200,- Virker jo grei? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Fant en til. Dette er kanskje det dyreste jeg går... BS Bildeler. DVD-spiller m/takmontering Denne har da ikke TV, men en 9" som kan monteres i tak. Begynte å tenke på at man egentlig ikke trenger TV... da de analoge signalene likevel er borte innen et par år. Er dette bra? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Bestill på nett og prøv den selv. Er du ikke fornøyd leverer du den tilbake innen 14 dager. Det er dine penger og du som skal bli fornøyd, så at jeg proklamerer at jeg sannsynligvis ville brukt tilsvarende penger kun på skjerm har lite å si for din del... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Forsåvidt, men jeg er litt enig. Kanskje greit å kjøpe ordentlig når en først kjøper;) Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Forsåvidt, men jeg er litt enig. Kanskje greit å kjøpe ordentlig når en først kjøper;) Kan anbefale Kenwoods KVT 729 spiller. Enkel i bruk, pent bilde og god lyd. Har ikke testet noen andre men jeg ble hvertfall fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå