Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge var dere samme før dere hadde sex?

Gjest estragon

Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?  

82 stemmer

1. 1. Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?

• Vi hadde sex før vi ble sammen
      38
    • Mindre enn en uke
      5
    • 1-2 uker
      8
    • 1 måned
      10
    • 2-5 mnd
      13
    • 6-12 mnd
      7
    • Lenger enn ett år
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil vente til jeg er gift...

Ikke noe galt i det. :)

Sexpresset er alt for høyt nå om dagen. Hørte akkurat om ei venninne som ble dumpa av kjæresten fordi hun ikke ville ha sex enda. De hadde vært sammen i en og en halv måned.

Samtidig er det jo forskjellig hvor mye behov man har da. Jeg ble utålmodig på en kjæreste jeg hadde en gang jeg også, husker jeg.

Lenke til kommentar
Det kommer vel an på forholdet, men jeg vet at jeg nå i en alder av (snart) 21 ville synes det var rart hvis jeg hadde en kjæreste som ikke ville ha sex. Et forhold uten sex i 20-årene er et vennskap. Noe som er helt greit, men man holder seg ikke monogam for en håndjobb.

Gjelder å gifte seg relativt kjapt, men jeg er uenig i at et forhold uten sex er et vennskap.

Jeg hadde ikke hatt noe imot en jomfrugutt jeg, selv i den alderen. Jeg respekterer sånne valg, og skulle jeg komme borti en som hadde tatt et slikt valg, hadde ikke det vært noe problem. Har du sett "40 year old virgin"? ;)

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke for meg at jeg hadde endt opp med en jomfru, men den tid den sorg.

Da får du jo trene dem opp som du vil, helt fra begynnelsa. ;)

Jeg foretrekker valper som allerede kan tisse ute, for å være ærlig. Det virker også veldig creepy hvis man sier "Det går bra, jeg foretrekker jomfruer".

edit: Jeg må også lure på noen ting. Hvorfor er en pen, interessant jente fortsatt jomfru som 21-åring? Og hvis hun har ventet på den rette, hva gjør hun da med meg? En av mine grunnverdier er å ikke være konservativ (i sengen og ellers), så det vil kanskje være personlighetskræsj der?

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke for meg at jeg hadde endt opp med en jomfru, men den tid den sorg.

Da får du jo trene dem opp som du vil, helt fra begynnelsa. ;)

Jeg foretrekker valper som allerede kan tisse ute, for å være ærlig. Det virker også veldig creepy hvis man sier "Det går bra, jeg foretrekker jomfruer".

edit: Jeg må også lure på noen ting. Hvorfor er en pen, interessant jente fortsatt jomfru som 21-åring? Og hvis hun har ventet på den rette, hva gjør hun da med meg? En av mine grunnverdier er å ikke være konservativ (i sengen og ellers), så det vil kanskje være personlighetskræsj der?

Det er forskjell på å foretrekke jomfruer, og på å ikke ha noe imot det.

Pene interessante jenter kan også være prinsipielle. Jeg velger å ha såppas tro på kjærligheten, at hvis jeg skulle møte en 21 år gammel jomfru som jeg hadde elska, så hadde det ikke vært noe problem. Sex er viktig, men ikke så viktig. Noen er også naturlige talent, hehe..

Men, hver sin smak, får man si. :) Jeg er heller ikke konservativ, tvert imot, men jeg kunne sikkert ha falt for ei jomfu allikevel. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...