Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge var dere samme før dere hadde sex?

Gjest estragon

Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?  

82 stemmer

1. 1. Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?

• Vi hadde sex før vi ble sammen
      38
    • Mindre enn en uke
      5
    • 1-2 uker
      8
    • 1 måned
      10
    • 2-5 mnd
      13
    • 6-12 mnd
      7
    • Lenger enn ett år
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, som dere kan se i emnetittelen lurer jeg bare på hvor lenge dere var sammen før dere hadde sex. Er 19, har ikke hatt sex før, og er akkurat blitt sammen med noen.. Så er usikker på hvor lenge jeg vil vente.

Gratulerer med dame først og fremst=), jeg har alltid hatt sex med folk før jeg ble sammen med de med unntak av 1 person som var glakristen og sku gifte seg først, så det forholde varte jo dårlig:P, men du må nok bare vente til du selv er klar, du merker det lett, ta gjerne en prat med dama, har hun hatt det før etc... om ikke, er hun klar for det..? om du får sjansen så vil jeg anbefale å gjøre det, det er godt, du får ett bedre forhold til dama, dere viser deres kjærlighet ved å gjøre det osv... men om du ikke ønsker å gjøre det/ikke føler deg klar enda, så absolut vent!!!

Lenke til kommentar

Vel, i det første seriøse forholdet mitt så venta vi vel 1 dag eller noe sånt før det ble oralsex, men venta 3-4 uker før det ble normal sex. I andre forhold så har det som regel vært sex rett før/når man ble i lag. Unntatt det siste forholdet mit hvor vi venta 4-5 dager tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_nice_*

Asså min kjærste og meg venat nesten 9 måender. det var begge vår først gang :) Det er vigtig og bli kjent med hverandre først. . Det beste er jo når man virkelig elsker den man har sex med. Da blir det et godt minne <3

Lenke til kommentar
Gjest vente med første gang

jeg og dama venta i 8,5 måneder før vi gjorde det, og det var første gang vi gjorde det begge to. så det er ikke noe galt i å vente. vi er 17 og 18 BTW

Lenke til kommentar
Prøvekjøring er obligatorisk.

Copy that!

En ting er når det er en eller begges parerst første gang.

Men når man er i 20'årene og treffer noen man har kjemi med, ser jeg ikke at noen kommer til å leve i sølibat i 7 måneder, bare for å vente på at man skal begynne å elske hverandre :ph34r:

Men ja, det er ufattelig herlig å ha sex med noen man virkelig Elsker. Men det er ikke så verst å ha sex med noen man "bare" liker ufattelig godt heller. Selv hadde jeg "the hots" for typen min i mange år før jeg prøvde meg på han. Venta såppass lenge av flere forskjellige grunner, men jø så trivelig det var når det endelig skjedde :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...