Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge var dere samme før dere hadde sex?

Gjest estragon

Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?  

82 stemmer

1. 1. Hvor lenge var dere sammen før dere hadde sex?

• Vi hadde sex før vi ble sammen
      38
    • Mindre enn en uke
      5
    • 1-2 uker
      8
    • 1 måned
      10
    • 2-5 mnd
      13
    • 6-12 mnd
      7
    • Lenger enn ett år
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer på en ting

Hei, som dere kan se i emnetittelen lurer jeg bare på hvor lenge dere var sammen før dere hadde sex. Er 19, har ikke hatt sex før, og er akkurat blitt sammen med noen.. Så er usikker på hvor lenge jeg vil vente.

Endret av Juliess
Poll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det er en god idè, spessielt hvis det blir begges første gang, å ta seg tid og bli godt kjent og vant med å være med hverandre før man har sex, sånn at det blir noe kjærlig og intimt istedet for bare "knulling"

selv var jeg flink :new_woot: og ventet 3mnd. og det angrer jeg ikke på :)

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar
Skal man vente til ETTER at man har blitt sammen? :p

Man prøver jo selfølgelig før man kjøper

Her er jeg faktisk litt uenig. Man holder gjerne på med jenta/gutten før man blir sammen med den personen, og da er det viktig å være trygge på hverandre for å ikke evt fucke opp det dere allerede har med sex osv før man blir sammen :p

Dette mener jeg selvsagt kun om seriøse forhold, har hatt en del useriøse forhold og sex var noe av det første som skjedde, men dette var mest fordi jeg ikke var redd for å ødelegge noe :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ventet i 2 måneder tror jeg det var, før jeg og min nåværende kjæreste hadde sex...

Det var også første gangen for oss begge, hvilket gjorde det vesentlig bedre med tanke på forventninger til hverandre ;)

Lenke til kommentar

Jeg og madamen hadde vært sammen i 5 dager, men det var ikke første gangen for værken meg eller hun :) Men ville anbefalle og vente til begge er klare, og ikke bare la det bli sånn " knulling " men at det er mer koselig, og mye kjærlighet i det.

MvH TiNuSsS:)

Lenke til kommentar

Dere kan gjøre mye godt uten penetrering. (Det er faktisk ikke noe norges helsesøstre har funnet på. ^^) Om dere bruker litt tid og koser med hverandre noen ganger først, finner du selv ut når du er klar til å gå ett skritt videre. Det er kjekt å bli litt trygge på hverandre seksuelt først, når det er første gangen for en eller begge parter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...