alien-- Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har et simpelt problem som jeg ikke klarer å løse; Har telenor adsl og win ME, og alt fungerer greit helt til det er gått 30 min. Da kobler oppkoblingen seg automatisk av. Høres ut som et typisk "koble av etter x min inaktivitets" problem, men finner ingen plass å justere dette. Noen som kan hjelpe meg? PS: har softwaren som fulgte med online installert. Mvh. Einar Stødle Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan være at den står på at den skal koble av ved inaktivitet, men hvis det er etter ca. 30 min. _hver_ gang så kan det enten være tilfeldig eller så er det noe annet... kan også være at teleHor er no dritt..... Tiscali og Nextgentel ruler nettet! Lenke til kommentar
alien-- Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Har prøvd denne guiden og: http://www.online.no/guide/veiledninger/pr...naktivitet.html Men detn berømte "avansert" knappen kommer rett og slett ikke opp Merkelig>=<telenor Lenke til kommentar
aod Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Om du har brukt siste versjon av programvaren til online, versjon 3.8 står det vel på cd platen, så bør du ha en Alternativer knapp hvor du skriver inn brukernavn og passord. Trykk denne og sett automatisk frakobling til 0. -- Robert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå