Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 kjører nyeste opera og nylig når jeg skal svare på innlegg får jeg meldingen Generell feil Ran into problems sending Mail. Response: 550 Syntax error in 'To' header: missing or malformed local part: failing address is: <> Prøvd å velge identify som alt mlig ingenting hjelper Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Men svarene blir jo posta, måtte slette som bare det nå... funker fint med ie6, andre som merker det samme? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fikk samme feil nå jeg også. Med Opera. Banna merkelig. Men meldingen ble jo posta.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Får vel være greit så lenge det går da Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg gjorde nettopp noen endringer i mailoppsettet for å få mail-funksjonen i drift igjen. Feilmeldingen dere får har sammenheng med mine endringer. Mvh, Amund Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmm.. Ser ut til at jeg måtte gå vekk fra bruk av SMTP igjen. Skal se nærmere på saken så fort som mulig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Fikk denne feilen både med IE og Netscape. Tror det gjelder de fleste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg gjorde nettopp noen endringer i mailoppsettet for å få mail-funksjonen i drift igjen. Feilmeldingen dere får har sammenheng med mine endringer. Mvh, Amund Din feil at jeg mista halvparten av bildene på Babes tråden Håper det ordner seg da. Kjipt med sånne feil Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg fikk det samme, er ikke bare opera. Fikk problemet med mozilla i linux... måtte slette som faen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå