Snipper Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er på jakt etter tv i 70000 - 10000 klassen og jeg blir helt sliten av en jungel av merker og modeller, noen som kan tipse om type lcd-tver som man IKKE bør kjøpe? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 grundig!!! verste møkka jeg er borti på jobben! alt fra den minste radio til 50kr til lcd tver til 25000 ryker med en gang jo! solgte 5 grundig tver for en stund sia... var ikke samme modell engang! og alle kom tilbake på under 1 uke! vil heller ikke anbefale philips til under 10000 men til det som er verdt å se ann: samsung LG panasonic Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva tenker du om Toshiba da Vesleengen? Noe tess? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 toshiba er pene tver men de sliter med fargeblødning og 100HZ demmes er helt for jævelig men de er billige og gir mye for pengene. ellers er de veldig greie og har lite feil... får en veldig bra toshiba 37" full hd til under 9lapper http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337849 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har nettopp bestillt akkurat den TV'en.. Skal ta bilder av den ortlig der jeg skal vise forskjell på HDMI og HD via RGB (analogt) på Xbox 360. Og fortelle hva jeg synes om TV'en. Skal også skjekke analogt via kabeltv... Blir spennede! Så det har vært ekstremt lite vits og brukt nesten 3000 bare for og få 100HZ på tv'n? jeg skal uansett ikke gjøre det... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 100HZ har masse barnesykdommer og er ikke bra på spill i det hele tatt! får se hvordan det blir når samsung kommer med 120HZ om det blir noe bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå