Gå til innhold

Forskjeller på ny og gammel data?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hardisker har samme dimmensjoner som den gangen, men ellers er det meste nytt, det er f.eks ikke samme kabelen mellom hovedkort og harddisk, men man får fortsatt de gamle hardiskene, så hvis du vil bytte så går det ann, skjermkort kan du bytte, men spørs hvor mye det hjelper deg, og du vil da måtte kjøpe gammel teknologi.

Lenke til kommentar
har ikke forandret seg noe som jeg har fått med meg... men du har altså tenkt å bygge ny pc i gammelt kabinett???

Tenkte mest på å oppgradere så jeg kan spille Cs 1.6 uten lagg og lage server..

Tenkte på Harddisk-Ram-Skjermkort og sånn..

Lenke til kommentar

En 7 år gammel PC har nok en AGP slot, og du kan nok kjøpe ett nytt skjermkort som passer fint, selv om AGP riktignok er på vei ut av markedet. Det er ikke like manger butikker som fører AGP skjermkort lenger og det lønner seg nok å se etter brukte kort på f.eks bruktmarked.no. Dersom du ikke har oppgradert PC-en din på 7 år vil alt over 400-500,- kroner (brukt) være bortkastet da resten av hardwaren vil være flaskehalsen :)

Endret av ezet
Lenke til kommentar
En 7 år gammel PC har nok en AGP slot, og du kan nok kjøpe ett nytt skjermkort som passer fint, selv om AGP riktignok er på vei ut av markedet. Det er ikke like manger butikker som fører AGP skjermkort lenger og det lønner seg nok å se etter brukte kort på f.eks bruktmarked.no. Dersom du ikke har oppgradert PC-en din på 7 år vil alt over 400-500,- kroner (brukt) være bortkastet da resten av hardwaren vil være flaskehalsen :)

Er ikke sikker på hvor gammel den er..

Vil helst ha nytt..

Noen som har linker til ting og tang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...