Olum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ajaco, det var littegrann tull det jeg sa om nettpoker. Litt blir det jo, men tenk hvor mye lettere det vil bli å kjøpe album billig. Og WoW selvfølgelig. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Glem nettpoker, gambling o.l Går ikke før du er 18år Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Faen, jeg håpet jeg kunne sette inn penger istedet for å få av stebroren min Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jeg(16) prøver å få betalt med mit visa elektron på innternett (det står også intro på kortet) men får denne beskjeden: Nødvendig informasjon mangler eller er ufullstendig. Rett opp oppføringene, og prøv på nytt. Kortnummer: Du har oppgitt et ugyldig eller ufullstendig kredittkort- eller debetkortnummer. Kontroller oppføringen, og prøv på nytt. Betalingstype: Velg en kredittkorttype. Kortbekreftelsesnummer: Oppgi et gyldig bekreftelsesnummer. Bekreftelsesnummeret er et 3-sifret nummer som er trykt på baksiden av kortet. For American Express-kort: Bekreftelsesnummeret er et 4-sifret nummer som er trykt på forsiden av kortet. hva betyr det, at jeg ikke kan bestille? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hør med banken din... er nok forskjellig fra bank til bank. Lenke til kommentar
Alejoz Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 jeg(16) prøver å få betalt med mit visa elektron på innternett (det står også intro på kortet) men får denne beskjeden: Nødvendig informasjon mangler eller er ufullstendig. Rett opp oppføringene, og prøv på nytt. Kortnummer: Du har oppgitt et ugyldig eller ufullstendig kredittkort- eller debetkortnummer. Kontroller oppføringen, og prøv på nytt. Betalingstype: Velg en kredittkorttype. Kortbekreftelsesnummer: Oppgi et gyldig bekreftelsesnummer. Bekreftelsesnummeret er et 3-sifret nummer som er trykt på baksiden av kortet. For American Express-kort: Bekreftelsesnummeret er et 4-sifret nummer som er trykt på forsiden av kortet. hva betyr det, at jeg ikke kan bestille? Slik det har stått opptill 'flere' ganger ila. posten her så er det avhengig av bank til bank.. Det har også blitt nevnt utallige ganger at DNB har 2 muligheter. Visa Electron Intro og Visa Electron. INTO har -12- siffer, det er da et debittkort og ikke kredittkort. Det betyr at du IKKE kan bestille ja:) Lenke til kommentar
Colado Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva har man vis man har 11 siffer da? Har visa Electron med 11 siffer bakpå og 4 i front, ka e det? Noen som vet om det funker på nett? Må få noe peng på det snart.. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det de ofte spør om er kortbekrefelses nr, det er som regel de 3 siste sifrene der du har signaturen din. Troor ikke eletron har de sifrene. Men vet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå