Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig lagg på spill

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde satt stor pris på å fått svar på noen av spørsmåla mine her. Jeg har en relativt god maskin, Intel pentium D 2,66 Ghz, 2 gig RAM, S-ATA harddisk og Nvidia gt7600 skjermkort, og når jeg spiller noen spesielle spill lagger det noe inn i helsikke. For eksempel Juiced 2 og NFS ProStreet. Selv om jeg har det på det dårligste av alle innstillinger på skjermkort.

Og en kamerat av meg har nesten de samme delene bare de fleste er ett par verisoner dårligere enn mine, og han spiller prostreet uten lagg i det heletatt på 1024 x 760. irreterende... noen som vet hva dette kommer av? Håper indelig på noen klekkerlig gode løsninger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker fremdeles ikke. Var nettopp inne på nvidia sine hjemmesider og lastet ned den nyeste driveren, samme dumme lagg fremdeles... det er skikkelig irreterende.... Når jeg spiller for eksempel Carbon og Most Wanted kan jeg omtrent ha på den beste grafikken uten at det lagger, men på ProStreet lagger det selv om jeg har på den dårligste.....

merkelig altså...

Lenke til kommentar

Hører ikke noe spesiellt... Har WD Harddisk 500.0GB 7200RPM SATA II 3.5" 16MB Caviar SE16.......

Det lagger bare på Juiced og Prostreet... Og noe på BF 1942 faktisk.... men ikke på for eksempel Call of duty 4, men på Bioshock..... Så jeg vet ikke..... håper å få løst dette....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...