Bjonnar Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når jeg driver og mekker går det som regel med noen ledningsstomper. Jeg har mange slike, men når det begynner å bli tomt må jeg skaffe nye, og helst uten store kostnader. Det beste hadde jo vært om jeg bare kan dra på den nærmeste gjenvinningsstasjonen og plukke med meg det jeg vil ha, men er det lov? Noen som har prøvd seg? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 spørr i el-retur tråden! men vil da tro dette er greit for å være sikker kan du jo spørre dem som driver returpungtet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De selger vel slike ting på Clas Olsson også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du kan jo kontakte lokale el-installatører.. Dei har sikkert ein del "kapp" liggandes.. Trur ikkje dei har så masse på over 2 meter men stompar på 50 cm trur eg ikkje skal vere så vanskeleg å få tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå