heimnes Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Denne er til dem som har rept Al Mualim(eller hva enn han heter). Etter jeg har drept han, så blir jeg han karen i vår tidsalder igjen. Også får jeg 100+ i gamescore også får jeg ikke gjort noe mer. Er spillet ferdig nå? Eller hva skal jeg? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) For det første sett inn en spoiler. Dette skal du gjøre: Bruk eagle vision til å sjekke ut veggen over senga. Endret 13. januar 2008 av MoonTheLoon Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ok, takk for hjelpen=) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 SPOILER FOR FAEN! Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Så hva spoiler var nå. Hvordan i h****** setter man inn det? Og hvor og hvorfor skal jeg ha en spoiler? Endret 13. januar 2008 av heimnes Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva faen er spoiler!? Det er jo noe som sitter bak bilen xD Hehe det var kanskje den største spoilern du kunne komme med Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Spoiler setter man slik [ spoiler]*din tekst* [/ spoiler]. Uten mellomrom, selvsagt. Grunnen til at du skal ha spoiler er at det ikke er alle som har spilt igjennom spillet (meg inkludert) og du sier hva spillet slutter med. Tusen takk, forresten Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg sa jo bare hvem du drepte til slutt. Hadde du fulgt med i spilelt så hadde du kanskje anet deg det også. Og jeg er ny , så jeg kunne jo faen ikke vite hva det var og hvorfor jeg skulle det! Btw bare hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå