PCBerg Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal oppgradere minnet mitt men vet ikke hvor mye jeg kan kjøpe. I SIW står det: Eiendom Verdi Fabrikant ASUSTeK Computer INC. Modell M2R-FVM Versjon 1.XX Serial nummer 123456789000 Brikkesett selger ATI Technologies Inc Brikkesett modell RS480 Host Bridge Sørbro IXP SB600 PCI to LPC Bridge CPU AMD Athlon 64 3500+ Cpu kontakt Socket AM2 [socket AM2 ] Prosessor oppgradering Max CPU hastighet 3800 MHz System slots 2 PCI Minne sum Sted System board or motherboard Maksimum kapasitet 8192 MBytes Minne porter 4 Feil retting Ingen Bruk System memory Maksimum minne modul størrelse 2048 MBytes Advarsel! Accuracy of DMI data cannot be guaranteed Mens i brukerhåndboka for hovedkortet står det: Memory Dual-channel memory architecture - 4 x 240-pin DIMM sockets support unbuffered DDR2 667/533 MHz memory modules - Supports up to 2GB system memory with dual- channel memory. Hvor mye kan jeg egentlig ha? Og kan noen gi meg noen tips til minne som jeg kan kjøpe. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Maksimum kapasitet 8192 MBytes8GB i følge SIWSiden det står 2GB i manualen, ville jeg ikke ha sat inn mer en det. Hvor mye har du nå ? Uansett, hvis du kjører 32bit Windows får du ikke utnyttet mer en ca 3,2GB av 4GB minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå