EskilAJ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har den siste tide fått en knakendes lyst til å dra til Australia en periode, tenkte da eventuelt å studere der i ett år. Er ferdig med videregående, har for tiden friår. Har sett litt rundt, men finner ikke mange ettårs-løsninger. Kunne tenkt meg noe angående kommunikasjon, eller grafisk design e.l. Har sett at man kan få såkalt "diploma i blabla" Noen som veit noe om alternativer, eventuelt hvor jeg skal henvende meg for hjelp? Har tenkt litt på å ringe en høyskole (som jeg ville søkt på hvis jeg ikke ville dratt til Australia) og høre der? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 lurer også på det samme:) Du kan jo snakke med rådgiver, skal jeg hvertfall:) Lenke til kommentar
pekle Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du kan ta ei vanleg 3/5-års utdanning her og ta eitt eller fleire år ute. Da hjelper studiestaden deg med det praktiske, dog avgrensa til dei plassane den norske skulen har kontakt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå