FedoraHelper Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lurer på hvilke store spilltitteler som kommer til 360en i år? helst eksklusive men andre stor titteler er også greit, har nemlig en trang for å selge den ettersom alt allerede finnes til PS3 x) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis alt allereie fins til PS3 er jo valet lett. Men om du klarar sjå lengre fram enn nasetuppen din, kan eg anbefala to titlar; - Alan Wake - Too Human Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg ser hvertfall fram til Alan Wake, Too Human, Ninja Gaiden 2, Fable 2, Halo Wars, Huxley, Left 4 Dead, Precursors og ekstrainnhold til GTA4. I tillegg finnes eksklusiver jeg ikke ser så veldig fram til selv, men som andre ser ut til å glede seg til: Splinter Cell 5, Lost Odyssey, Infinite Undiscovery, Cry On, Elveon, Kingdom under Fire: Circle of Doom, Project Offset, Postal 3etc. Ellers er det jo lov å håpe på oppfølgere/ekstrainhhold til Gears of War og Mass Effect. Merk: Noen av spillene er også å finne på PC. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å selge xboxen min kunne eg aldri tenkt meg med alle de gode spillene spm kommr til den. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Lurer på hvilke store spilltitteler som kommer til 360en i år?helst eksklusive men andre stor titteler er også greit, har nemlig en trang for å selge den ettersom alt allerede finnes til PS3 x) nå har vel 360 flest og best spill. Endret 13. januar 2008 av wassiboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå