bnezofil Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har fått kontoen min begrenset hos PayPal nå, og jeg må sende inn noe for å bekrefte at adressen min stemmer. er det greit å sende inn kredittkort og førerkort, eller er det noe annet som skal lastes opp til serverne deres? I tillegg måtte jeg endre passord og sikkerhetsspørsmål, men det er jo ikke noe problem... Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Trosterud Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vær nå for all del forsiktig med slikt!! Det kan være forsøk på å lure til seg kortnummer etc.. Pass på at all informasjon stemmer og at den siden du besøker virkelig er den PayPal-siden du vanligvis bruker. Fikk enn email om mitt snarlig utgående kort fra "PayPal" for ikke lenge siden, men infoen stemte ikke så da gikk den i søpla.. For ikke å snakke om alle disse Powersellergreiene man får tilbud om, gidder ikke lese driten engang.. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, jeg er klar over at det kan være lureri. Nå har jeg imidlertid vært i kontakt med Paypal og ting begynner å ordne seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå