knutby Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Siden "annet" er stengt får jeg prøve meg fram.. Noen som har noen tips til hva man kan bruke til å henge opp plakater\bilder på mur? Og hvor skaffer man det? Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet fabercasel eller 3m har noe vi kalte for kitt (Ikke sånn til vinduer osv) som er beregnet på og henge opp ting som ikke veier alt formye (Tunge glass ramer blir for mye ) dette får du kjøpt i de fleste bookhandlere. det som er fint med dette er at det ikke blir noen merker etter det. ellers har man jo dovelsidig teip men det har en tedens til og eterlate seg rester. Hvis det du skal enge opp veier litt så er det og anbefale at borrer opp et feste , her er det mange forskjelige patenter, spør på max bo og lignene de har garantert noe som dette. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 da blir det noe ala maxbo. er litt tyngre saker dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå