BadFurDay Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå sitter jeg her med en bærbar pc som vi sliter med å få koblet den til en lcd tv. Da pcen var ny så virket dette helt uproblematisk, var bare å koble til kabelen i begge ender så virket alt perfekt. Men nå så forblir tv-skjermen blå. Pcen er en Multicom Compal FL91, og jeg har vært inne på compal.com og oppdatert til siste vga driver som ligger der ute. Hjelp!! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har du trykket pa Fn+F10 (F10 kan vaere en annen, er vanligvis bilde av en skjerm eller noe. Pa min star det LCD/CRT pa F10) Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 jada, har trykket på den også, funker ikke Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Kjører windows xp på den. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Trenger du drivere for tastaturet? Det gjor jeg. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Drivere til tastaturet for å få koblet til en tv? Høres merkelig ut. Det funker ikke når jeg går inn på skrivebordsegenskaper > instillinger > avansert osv og velger at jeg vil se bilde både på pcen og tven, og jeg ser ikke helt hva tastaturet har med den saken å gjøre? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg trenger drivere til tastaturet, for a bruke Fn+F10, for a bytte skjerm Men nar det ikke virker pa den maten i Egenskaper heller, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm, nei det er hvertfall verdt ett forsøk i det minste, så vi får se. Takk uansett Om noen andr ehar forslag til løsning så bare fyr løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå