Mats-- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Heisann, har En acer Aspire 5050 som jeg har reformartert og innstalert winXP på, når jeg prøver og innstalere driver til skjermkortet så får jeg denne feilmeldingen: Noen som kan hjelpe meg? har prøvd begge driverene fra www.acer.com sin side og får samme meldigen Endret 14. januar 2008 av Mats-- Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Som det står i feilmeldingen, blir installasjonen avbrutt fordi katalogbanen overstiger 88 tegn. Installer driveren et sted som gir banen færre tegn. Med andre ord - ikke sånn: C:\Documents and settings\My user\My documents\Downloads\Installation\Drivers\Acer\Aspire 5050\GPU_Driver (105 tegn). Men sånn: C:\Drivers\Acer GPU (19 tegn). Endret 14. januar 2008 av Dahl Lenke til kommentar
Mats-- Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 hvordan får jeg endret "katalog banen"? når jeg dobbelklikker på "setup" fila så laster "install shield wizard" også kommer den meldingen, får ikke valgt hvor driveren skal innstaleres. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du trenger ikke sende meg PM, det holder lenge å poste her i forumet... Hvis du ikke selv kan endre katalogbane, altså mappen der driveren installeres, burde du prøve å lagre installasjonsfilen et sted med kortere katalogbane, og starte den derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå